The BOARDWORLD Forums ran from 2009 to 2021 and are now closed and viewable here as an archive

   

The Line Up - Daily Chat :)

Avatar

would be a liberty with the 3.0r

 
Avatar
Mizu Kuma - 20 December 2010 10:57 PM
Jane6 - 20 December 2010 06:48 PM
spaz - 20 December 2010 01:55 AM

Oh Jane, your accent is so hot! grin (I’m being a smart arse - since I’m almost 40! wink and so is are M&A we can only imagine what you’ve said) I declare that you are the BW smok’n hottie since your young and have an accent and all!

hahahaha! hmmm but I do believe Mizu is the legitimate owner of that title, he earns it more than I do, accent or no accent smile

Tack!!!!!

no probs, dude smile

 
Avatar

I’m sure I’m doing my math wrong…..

The newer Liberty’s are heavier than a forester????

Subie 3.0r   12.5hp/100kg (ouch!) Heavy over front wheels = understeer | lots of drivetrain/gearing | soft suspension
MY68VW 2ltr 13hp/100kg (too light over front wheels = understeer) | direct drivetrain | stiff suspension
Go Cart       6hp/100kg | direct drivetrain/no suspension

I guess I need to drive it to the Cart track, do some laps and then drive the DakDak.

Why am I doing this - I have work to do!!!!!!!

 
Avatar
Mizu Kuma - 20 December 2010 10:56 PM

What’s the fire breather in ya avatar PyRo????

Hehe Evo 8 MR… Playing around with the factory Anti Lag stuff smile

http://youtu.be/N80tYE1hm00?hd=1

 
Avatar

And I won’t argue with a bald bear.

 
Avatar

Mine used to do that going down Bulli pass in the old engine with a hotdog pipe on it - was very cool on a dark night with the side of the mountain being lit up by auto lightening. These days the engine management does a good job of keeping the fuel/air well balanced. But who knows once the twins go in.

 
Avatar

 
Avatar

Doin us baldies proud. wink

 
Avatar

Hey snowdragon what RC is that?

This has 100hp/100kg
My Cybermax
cybermaxx
dirty

 
Avatar
Jane6 - 20 December 2010 08:43 PM
cords - 20 December 2010 08:38 PM

Jag kan också pratar lite svenska men som crackers jag låta lite som en 5 år gammal barn…men jag kan förstår ganska mycket - allt du skriva iaf! Min grammatik är sjukt dålig!

nice ju! hur kan ni ha lärt er svenska så pass bra? jag har fått höra av så många att svenska är svårt att lära sig, med alla å ä ö och konstiga uttal haha :D
äsch, jag älskar barn, så I dont judge wink


Jag ha en svensk pojkvän och crackers ha en svensk flickvän. Vi båda två ha bodde i sverige…jag bara ett år, crackers typ 2 och halv år kanske.

 
Avatar

That’s damn straight out cool

 
Avatar

Yours?

 
Avatar
cords - 21 December 2010 09:24 AM
Jane6 - 20 December 2010 08:43 PM
cords - 20 December 2010 08:38 PM

Jag kan också pratar lite svenska men som crackers jag låta lite som en 5 år gammal barn…men jag kan förstår ganska mycket - allt du skriva iaf! Min grammatik är sjukt dålig!

nice ju! hur kan ni ha lärt er svenska så pass bra? jag har fått höra av så många att svenska är svårt att lära sig, med alla å ä ö och konstiga uttal haha :D
äsch, jag älskar barn, så I dont judge wink


Jag ha en svensk pojkvän och crackers ha en svensk flickvän. Vi båda två ha bodde i sverige…jag bara ett år, crackers typ 2 och halv år kanske.

aah I see, haha shit vad världen är liten :D

Preparing mentally to head out, christmas shopping in Stockholm with three days left until Christmas Eve… and I still havent bought any gifts whatsoever. Kill me?

 
Avatar

Stop talking about Mizu and I !!!!!!

Christmas shopping? You are either brave or foolish Jane !!!!!!!!!

Nice shot Stuntman.

I can see the light at the end of the work tunnel, 3 days left, looking good for a finish.

 
Avatar

I did most of my Chrissy shopping online at one store. Only paypal stuffed up and the order was cancelled!

Then I replaced the order and paid with my card, THEN they sent it to Thredbo!